Op vrijdag 27 november was de fair van de ontmoetingskerk te Nieuw Lekkerland, hier was veel te doen! Lekker eten, drinken, wijnproeven, springkussen, lasergamen, leuke kraampjes en nog veel meer! Tijdens deze avond hebben de dames van de handwerkkraam zich ingezet voor de stichting Walking With Giants. De gehele opbrengst van de kraam kwam ten goede voor de stichting.

Handwerkkraam:
Een aantal mensen zijn bezig geweest met het maken van leuke en mooie dingen voor de verkoop zoals:
– Patchwork voorwerpen, kleden ,kerstboompjes, enz
– Haakwerk zo als, Gehaakte truien, Knuffels, kabouters, apen,enz
– Opberg doosjes, panorama doosjes , enz.
Ook zijn er tweedehands voorwerpen te koop en was er een verloting met een paar mooie eigengemaakte prijzen.

Met deze actie hebben ze maar liefst een bedrag van 1403,55 euro opgehaald!

Wij willen iedereen die zich op de ontmoetingsfair ingezet heeft en alle mensen die loten en spullen hebben gekocht enorm bedanken voor dit geweldige bedrag!