Over ons

Wij, Robert en Judith van der Linden, hebben in 2017 de stichting Walking With Giants NL opgericht. Wij zijn de ouders van Emma, Sophie en Sarah van der Linden. Emma en Sarah hebben beide een nog onbekende vorm van primordiale dwerggroei.

Toen Emma 4 jaar was zijn we in contact gekomen met de Engelse stichting Walking With Giants. Deze stichting houdt een jaarlijks een 4-daagse bijeenkomst in Liverpool voor de gezinnen die te maken hebben met primordiale dwerggroei.
In april 2016 zijn we met Emma voor het eerst naar deze bijeenkomst geweest. Een hele waardevolle week waarin we erg veel steun hebben gehad aan de ontmoetingen met lotgenoten en artsen. De gezinnen komen vanuit de hele wereld naar Liverpool.

Deze positieve ervaring heeft ons doen besluiten om een Nederlandse tak van de Engelse stichting op te richten. Op deze manier is het mogelijk om in Nederland meer bekendheid te geven aan de aandoening primordiale dwerggroei. Door de Engelse stichting te ondersteunen proberen we gezamenlijke doelen te realiseren.

Wilt u weten wat u kunt betekenen?