Zaterdag 23 september gaan Mike de Bruijn, Pim van den Berg, Maikel van Sijll en Jeffrey van Rijswijk de strijd met de elementen aan tijdens de Mud Masters marathon. 42 kilometer door modder, gras, zand en water onderbroken door meer dan 90 obstacles en dat in maximaal 7,5 uur.

Dit doen wij naast de sportieve uitdaging om geld in te zamelen voor de stichting Walking With Giants omdat het leven van mensen met primordiale dwerggroei elke dag een obstacle run is.

De stichting Walking With Giants NL is opgericht ter ondersteuning en verrijking van het leven van individuen en gezinnen over de hele wereld die worden beïnvloed door primordiale dwerggroei.

Steun ons in onze missie met een vast bedrag of 5, 10 of 15 cent per kilometer die ons team bij elkaar loopt. De collecte van het bedrag per kilometer volgt na de run. Geef u op bij één van de mannen!

Wilt u liever meteen in actie komen of een vast bedrag schenken dan kunt u direct een donatie maken via het betaalgedeelte op deze pagina! Vergeet niet onder het kopje “project” Mud Masters te selecteren, uw naam in te vullen en leuk berichtje voor de mannen achter te laten!

Mud Masters

Bedrag