Groep 5 van basisschool de Schakel in NIeuw-Lekkerland, waarin ook Emma’s zusje Sophie zit, heeft zich letterlijk in het zweet gewerkt om geld op te halen voor Walking With Giants NL.

Nadat er in de klas een presentatie over primordiale dwerggroei was gegeven door Emma en haar ouders waren de kinderen super enthousiast om aan de slag te gaan.

Het dagelijks leven van mensen met primordiale dwerggroei zit vol obstakels. Groep 5 heeft daarom geld opgehaald middels een echte ‘obstacle run’. Extra leuk dat familieleden van de kinderen ook van de partij waren om aan te moedigen.

Naast dat deze actie extra bekendheid heeft gegeven aan wat primordiale dwerggroei is en aan het bestaan van de stichting is er ook het geweldige bedrag opgehaald van € 1055,=.

Alle kinderen van groep 5; bedankt!